Utan dig är jag inget

Hallå där! har alldeles nys hoppat ut från duschen och även kladdat på lite smink. Morgonen började med god frukost och dear john på tvn. Riktigt mys! Gårkvällen var hur trevlig som helst. Åt först middag i lägenheten med malin och Marta och sen kom även wilma och fransesca och vi lyssnade bara på musik pratade osv. Senare på kvällen kom en massa klasskompisar och även deras italienare så vi gick alla på ikaros och bara hade det kul.
Just nu väntar jag på att emil ska komma hit eftersom att vi ska åka till örträsk och ha en liten famildemiddag. Det blir super!
bjuder på en väldans gammal bild på mig och mallan när vi va på nåt party som jag dock inte kommmer ihåg vart;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0