Tänk om det händer nu

För tillfället funkar inte min hjärna som den ska. Den bara lägger av och tänker på fel saker som jag egentligen inte får tänka på. De senaste veckorna har jag varit en relativt glad människa. Har inte behövt lämna klassrummet varenda lektion eftersom jag brutit ihop. Har lyckats hålla det inom mig på något sätt. Jag vet inte riktigt om det bara försvann för tillfället eller om min kropp bara försökte dölja allt.
Men just idag vände sig allt upp och ner.
 Är tillbaks på samma spår igen där jag inte vill vara. Får en konstig och kall känsla inom mig. Känner mig så fruktansvärt tom. Jag har ont, Så ont.
Vad är det ens som gör en att må så här dåligt? Jag vill bara kräkas upp allt som får mig att må så här illla.
                           
                                                     
              the-personal-quotes:black & white quotes/GIFS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                             


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0