Skola imorgon

Lovet har som sagt varit kung! har hunnit en hel del de sista dagarna! Fyllde som sagt 17 i torsdags och det firade jag med min favoritkille! Vaknade upp hos honom och på köksbordet hade hans snälla mamma lämnat en tårta och en chokladask, Kunde inte börjat bättre! Efter det åkte jag och Emil in till stan där han handlade presenter till mig och sen kollade vi bara lite kläder osv. Efter det åt vi på restaurang, Kinamat fick det bli! Åh vad jag tycker om honom.
Sen skjutsade han hem mig till Vännäs och där väntade mina fina vänner! Dagen efter kom även Klara hit så då var alltså hela gänget här! Vi fikade en massa gott, Åt på tre kronor och sen började vi förkröka lite och sen drog vi på fest hos pg! Kvällen var väldigt nice, Men fick dock i mig alldeles för mycket alkohol så minns inte så mycket som jag egentligen vill, Men det var ändå en väldigt lyckad kväll med mina favoriter! Ikväll ska jag fira med min familj och även Emil, Lite sent ute men det blir bra ändå! Sen sover bebis kvar här och imorgon taggar vi mot skolan!
haha en full Emma lyckades ramla och pynta skolgården litegranna;)
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0