Nytt år, Nya möjligheter

Början på det nya året har varit suveränt! Jag var med finaste Malin och vi invigde det nya året tillsammans med lite festligheter, tog en promenad på strandpromenaden för att kolla de fina fyrverkerierna, Åt kinabuffé och sen träffade vi såklart en massa fina människor. Kom i säng vid 3 tiden, men vaknade några timmar senare av att det ringde på telefonen och att det knackade på dörren. Så en relativt onykter Emma masade sig upp från sängen och öppnade och där stod världens finaste kille, Så jag sov väldans gott årets första natt! Dagen efter vaknade jag och Emil ganska sent och sen åkte vi in till stan för att käka lunch och sen åkte vi tillbaks till lägenheten för lite filmmys. Sen skjutsade han mig och Malin till Norrmjöle där alla brudar skulle ha en tjejhelg. Såå mysigt hade vi! Sen igårnatt kom bebis och hämtade mig där så vi kunde sova tillsammans. Kan bara säga att mitt lov har varit superbra! Fest,Sena kvällar och att få hänga med alla fina vänner och sen såklart en hel del shopping på det! Nu ska jag i allafall börja med all flytt eftersom att jag flyttar nu till veckan. Bra 17 års present, va?;) hadeeee

Postat av: malåw

Hadeeeeee <3

2015-01-03 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0