I'm jealous of the nights that i don't spend with you

Förkyld som fan har jag blivit. Känner mig hänging, febrig osv. Som tur kommer favoritkillen hit och myser med mig ikväll! Skolan idag har varit riktigt jäkla dålig så att säga. Väldigt långtråkig osv.
Rätt så skönt att helgen börjar närma sig i allafall! På fredag kommer jag stanna hemma från skolan eftersom att jag är väldigt skolless och har ingen speciell ork till att dra dit:) På eftermiddan åker jag till gräsmyr med mina favoriter och där blire bara myskväll. Behövs verkligen! Sen lär jag nog vara med Emil.
Ska mysa ner mig under filten framför en film nu och bara vänta på bebis.
kram
bjuder på denna asgamla biiild
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0