God damn you

Har haft två praktikdagar nu på hotell scandic syd och idag plaza. Gårdagen gick väl sisådär.
Jag och Linnea gjorde bra ifrån oss, så vi hade rätt så ont i fötterna efter en hel dag springandes i kök och servering! Idag började vi halv 12, Men jag var därimot tvungen att åka hem en timma efter vi började. Min kropp mår som sagt inte så hemskt bra nu på denna period, Så jag började bli kallsvettig och yr och åkte därför hem till vännäs.
Imorgon jobbar vi sista dagen på syd. Det ser jag fram emot!
I helgen vet jag inte riktigt vad som sker. Får hoppas på att kunna vara med min lilla favorit. Annars åker jag nog hem till mamsen eftersom att det var ett litet tag sen man såg henne.
 
Annars mår jag väl helt okej. Har haft en hel del dagar där jag inte mått så bra. Springandes ut och in hos barnmorskor och vårdcentralen, Menmen.
Ser fram emot en varm sommar nu. Värme,glädje,skratt och sena sommarkvällar är nog något som jag behöver nu. Mitt humör blir så förändrat nu på alla mörka dagar. Jag är ju inte en ledsen och sur människa.
aja ska försöka få mig lite som trots allt
kramis
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0