du gör så jag orkar

Tacka gud för att du finns. Har aldrig i hela mitt liv mått så här bra som jag gör när jag är med dig.
Du vände mitt liv upp och ner totalt. Från att vara på botten till att kunna vara glad igen. Kan lova att jag tappade självrespekten i somras. Jag såg mig själv som oduglig och gjorde dumma saker.
Jag lät mig själv skadas och gå sönder, Jag sket totalt i livet och såg ingen mening med något. Jag hade faktiskt tappat all tro på kärlek. Jag trodde att allt sånt var på låtsas.
Men nu har jag hamnat i någons famn som håller mig trygg och lycklig. Det finns ingen som dig, Finaste du.
Om du bara förstod hur mycket du betyder för mig.
Världens finaste Emil.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0