En dag full av tårar

Tänk hur mycket som kan hända på bara en enda dag. På en endaste dag kan allt gå från toppen till botten.
Jag kan inte förstå någonting, absolut inget. Har en sån jävla smärta innanför bröstkorgen. Känner smärta i varje andetag som jag tar. Du var nog den första personen av det motsatta könet som haft allt mitt förtroende i sina händer. Gud så mycket vi delade tillsammans. Vi gick igenom smärtsamma saker tillsammans och tröstade varandra och kramade om varandra tills vi mådde bättre. Jag åkte till och med till dig när min morfar dog. Var hellre med dig än min familj i det tillfället. Jag grät mot din axel.
Jag fanns för dig när du inte mådde bra och Jag gjorde vad som helst bara för att få se dig glad.
Du kommer nog aldrig förstå hur mycket det här sårar mig. Jag går bokstavligen sönder för att det är så jäkla jobbigt.
Låt mig bara slippa det här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0