Tisdag

Tisdagen avklarad! Idag har vi faktiskt inte gjort så speciellt mycke, Men dagen har gått ganska så snabbt och det har varit bra!
Glömt att skriva om lördagen och söndagen kom jag nyss på också! Lördagskvällen började med att jag och mallsan lallade runt på stan och försökte hitta en buss, Men sen så hade vi inte nån lust med att åka buss så vi fixade skjuts till hörnefors istället! Kvällen var verkligen superbra, Härligt folk, Massa fest och jag hade det bara allmänt bra! vi kom nog i säng kring fyratiden!
På söndagen kollade jag och malin på när bjurholm spelade och de vann med 3-1 om jag minns rätt. Börjar faktiskt sakna fotbollen litegrann nu..Men känner nog ingen ork till att starta igen.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0