Skola

Hejsan! Just nu sitter jag på biblioteket och pluggar lite! Har även hunnit göra bort 2 redovisningar idag och dom gick faktiskt superbra! Jag och några andra från klassen åt på perrongen istället för snuskmaten på lilja;)
Helgen var faktiskt jättebra! på fredagskvällen kollade jag och mallsan lite fotboll och sen blev vi upphämtade vid min lägenhet an några! Så de blev att åka merca och massa sånt! Vi åkte till bangårn och träffade några och sen drog vi vidare till nån by utanför UÅ och där va de fest! Men festen sög så vi åkte vidare!
Sen i lördags blev jag bjuden på bio av Emil, Och det var supermysigt! Efter det drog vi på subway och käkade lite och sen blev vi hämtade av hans polare! Sen gick jag i säng.
Har inte så mycke å skriva
 
kram!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0