Jag vet att det en dag kommer bli bra igen

Just nu ligger jag deckad hos malin och det har vi båda gjort hela dagen! Vi båda är tokförkylda. Vi har bara sett på film, ätit gott och bara myst mest hela dagen! Om ett tag ska vi nog dra till lägenheten och göra nån go mat, Chilla framför en film och sen ska jag nog fixa lite lockar i mitt löshår.
Imorgon blir det skola igen förhoppningsvis! Kan säga att jag saknar min fina klass när jag inte är med,haha!
Till helgen blir det kanske lite festligheter i hörnefors! Ska prata lite med emil och se om jag verkligen ids åka dit! Nästa vecka ska jag nog kanske träffa lisa! Kul att få spendera lite tid med henne eftersom att vi knappt träffas längre..
Ska vara social med mallsan nu
kramis
kärlek till er alla<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0