Jag behöver någon som håller om mig tills alla trasiga delar blir hela igen

Igår spenderades hela förmiddagen hos malin. Vi cyklade till rusta och köpte massa gott! Senare på kvällen så bestämde vi och sanna och johanna för att vi skulle åka på fest på haga. Så vi fixade oss och sånt ett bra tag. Lite senare på kvällen började jag må riktigt illa. Har nog aldrig varit så ledsen förrut, Men som tur så gick de ju över sen. Vid 11 tiden kom fredrik och skjutsade oss till haga. Sen for vi även och träffade Emil på bangårn!
Festen var väl ingen höjdare så vi drog och käkade lite och massa sånt. Sen tänkte vi gå hem till min lägenhet, Men vi hann knappt börja gå så passerade simon, pg och massa andra med bilen och dom stannade å pratade me oss ett litet tag och sen så skjutsade dom hem oss:) 
Sen idag har det inte hänt så mycket. Ska nog städa upp lägenheten lite i allafall 
kram!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0