Gårkvällen

Efter skolan så åkte jag och wilmis till lägenheten och bara softade. Sen drog hon hem och skulle fixa sig och fick besök av Malin då och vi fixade oss tillsammans. Sen tog vi tåget till Vännäs där vi mötte upp Wilma igen. Träffade även på Lisa vid lägenheterna, Vilket kändes asbra eftersom att jag inte sett henne på jättelänge! Så de va kul. Och sen drog vi på fest! De var ett jävla drag där, Men tillslut tyckte vi att de blev ganska så lame, Så vi fixade skjuts till UÅ där vi skulle fara på nån till fest, Men vi gick tyvärr vilse. Så vi drog bara t donken på ersboda och käkade och där träffade jag även på sötemil!
ikväll får jag se vad kvällen bjuder på!
Kramis
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0