Då kanske du slipper se mig igen

tjosan! Skolan idag var supermysig,Vi gjorde klart lite grupparbeten och redovisningar i svenskan och sen har vi mest bara fipplat runt på våra datorer osv! just nu sitter jag hemma hos malin och håller på att skriva klart min engelska redovisning som troligtvis ska redovisas imorgon. Annars sitter jag bara och väntar på att mallsan ska komma hem från träningen!
Igårkväll/natt fick jag finbesök av Alexander och kevin! Vi låg mest bara i lägenheten och spelade GTA, bakade muffins och bara hade de gött! var väl i säng vid 1 tiden eller nåt sånt!
Och iförrgår fick jag och malin upphämtning från stan till lägenheten av jonathan och jesper, Så dom följde me upp och vi spelade lite spel och sånt!
Ska försöka skriva klart nu
Kramis
 
Bjuder på några dösnygga bilder från min kära dator!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0