Allt jag vill är att gå vidare och börja leva igen.

Hejsan! Sov hos malin eftersom att jag inte ville sova själv inatt haha! har nyss duschat och så och senare ska jag och mallsan åka hem till mig, Laga mat och fixa oss inför kvällen.
Igår hade vi det supertrevligt! De kom lite bilar som stannade vid min lägenhet och de var då ett jävla drag! Så vi åkte lite merca me pg, simon och pedersen! Vå for på nån fest också och där var det trevligt folk så de va riktigt kul! Annars hängde vi bara på bangårn, drack, dunka musik å träffade på en jävla massa folk och såklart blev de lite nattkäk me! Vi kom väl hem vid halv 3 nån gång!
Ikväll åker vi mot hörnefors för lite mer fest! tror också att de bli sjukt kul!
Kram på er!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0