A new start

Har inte bloggat så värst mycket på ett tag nu, Men här kommer ett litet inlägg! Skolan har iallafall börjat nu och jag trivs fruktansvärt bra i min nya klass! Vi har kommit så jäkla nära varann på så kort tid! På helgerna har jag träffat mycket folk, varit på lite fester osv! Igår träffades några från Klassen i Umeå och så gick vi ut å åt på subway, och det var jättetrevligt! Efter det så åkte jag till lägengeten och städade och sen fick jag besök av min fina vän Jonas! Vi lirade bara lite FIFA och sen så höll jag på att fixa mig eftersom att jag och mallsan skulle på fest. Sen drog jag å Malin dit och träffade på Elie och jossan å en massa andra! Askul kväll! Idag skulle jag egentligen vara med Jonathan, men är riktigt sjuk så det skippar jag nog tyvärr!
ska se film nu, Kram!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0