.

Något jag gillar med mig själv:
Helt ärligt så finns det inget jag gillar med mig själv.
 
Något jag ogillar med mig själv:
Finns väldigt mycket.
 
Är du kär?
Det kan man säga.
 
Är du oskuld?
..
Snyggaste tjejen i världen?
Megan fox eller Mila kunis
 
Snyggaste killen i världen?
Channing tatum, Helt klart!
 
Reser du mycket utomlands?
Ungefär en gång per år.

Trivs du bra på din skola?
Nja, Det kunde vara bättre!
 
Hur lång är du?
1,74
 
Vad använder du för smink?
Lite olika, Men oftast foundation, puder, rouge, mascara och eyeliner och ibland någon ögonskugga om jag orkar.
 
 Hur är personen som du är kär i?
Har tappat den mesta kontakten med honom nu, Så jag känner han inte så bra längre. Men för mig är/var han en av dom underbaraste som finns. Han är absolut inte den snällaste eller snyggaste killen man kan hitta, Men jag fastnade för honom direkt ändå. Jag blir helt knäsvag av att bara se på honom. Egentligen är det mesta hopplöst just nu, Eftersom att han inte har några känslor kvar alls för mig längre. Vilket gör mig helt förkrossad. Men det är bara att försöka glömma och gå vidare i livet.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0