.

Vill bevisa för dig om hur mycket jag älskar dig. Men jag vet inte hur jag ska göra.
Du fick mig att inse hur betydelsefull jag var. Jag var så lycklig.
Men sen lämnade du mig. Jag föll ner i ett stort svart hål och jag kom aldrig upp därifrån. Allt förändrades. Jag kände inte igen mig själv. Jag blev någon helt annan. Och så är det än idag.
Jag kan inte vara glad på det sättet som jag var förrut. Tårarna dyker upp varje dag. Jag kan knappt somna på nätterna. Orkar inte koncentrera mig på skolan längre. Är bara så orolig för allt. Hur allt kommer bli. Är så rädd.
Jag saknar dig, Jag saknar dig så mycket att jag känner en tom smärta inom mig. 
Du fick bara inte lämna mig såhär, Men det blev värre än vad jag trodde att det skulle bli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0