cry

När jag ser dig, Stannar allt upp. Jag älskar dig.
Jag känner en grym smärta av att veta att du aldrig kommer kunna säga detsamma.
Jag önskar bara att du kunde se mig som du gjorde förrut. För jag kan fortfarande se dig.
Du är underbar på alla möjliga sätt.
Jag har lyckats ta små steg från det, Men det går för sakta. Det gör för ont för att kämpa mer.
All sorg pumpar ut energin att orka vara glad mer. Jag behöver dig i mitt liv igen. Jag var alltid så glad när jag såg dig. Men du bara gick din väg.
Leendet på läpparna finns inte kvar längre. Hur kunde det bara bli såhär?
Jag kommer alltid kämpa. Jag ska vara stark. Allt går bara om man verkligen vill.
Och jag vill det här mer än nånting annat. Men det blir svårare när du inte står vid min sida och kan stöta mig som du gjorde. Det blir bara så himla tomt utan dig.
Minns när jag satt i parkbänken och du låg i min famn. Jag lekte med ditt lockiga och bruna hår.
Allt var bara så perfekt. Jag kollade i dina mörka ögon och såg kärlek.
Jag älskade dig verkligen.
Jag saknar dig så mycket, Så himla mycket att jag hellre vill dö än att behöva vänta.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0