Allt bara försvann.

Hemma nu, och är väldigt trött efter att kollat fotboll hela dagen. Helgen har spenderats med underbara vänner! Superkul har vi haft. Och på fredagskvällen firades min födelsedag. Fick superfina fina presenter kan jag lova! Bilder kommer senare.
Efter vi kollat på fotbollen idag Så drog malin på träning, Så jag åkte hem med wilma och nelly och vi gick och käkade i ersmark på nån kiosk Fettgott med pizza!
Har haft promlem med min mage också typ hur länge som helst, Alltså jag kan inte äta utan att må bra eller nåt så jag funderar på att fara till doktorn och kolla upp det. Aja nu ska jag ta en varmdusch och fixa lite saker till skolan
ha det bra!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0