15 år

fick den här tröjan från h&m, superskön!:)
De här skorna från skopunkten
Där va tröjan igen
underkläder behövs ju alltid!
Dålig bild, Men det är iaf smink
Och en söt cardigan:) Sen fick jag en massa pengar, gymkort och idag blir det mycket shopping med min kära mor!
Här kommer lite nytt fynd som jag glömt att visa!
Superskön tröja från lindex
från h&m, Kommer användas en hel del i sommar!
 
En enkel tröja från h&m!
Spetströja från nicole
Denna tröja köpte jag till nyår och den kommer från lindex, Den luktade väldigt gott efter nyår kan jag lova, haha!
Väldigt dålig bild på min favorittröja, Den kommer från cubus!
de här 2 fyndade jag på nelly.com, För endast en 50 lapp, styck!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0