Underbar helg med världens finaste lag!

Tror ingen fattar hur kul vi haft det i helgen! Vi spelade som gudar och vi fick silver!
Det ända negativa var alla skador och överansträngningar, Men det ingår i cuper!
Aja, här kommer lite bilder från helgen! Bjuder också på bilder från hörnsjö damlag som var grymt jävla bra och vann hela skiten!
Har mycket fler bilder, Men de här var bäst kvalla på!
I allafall så är jag sjukt stolt över alla. Alla har spelat underbart bra både i 97 och 98 Laget!
Har inte haft så här kul på länge heller! Helgen var verkligen underbar med världens finste lag
Jag älskar mitt lag nåt så sjukt! Varenda liten kotte!
Har hunnit bryta 2 tår på den här cupen också! Härligt va?;)
Aja, nu ska jag försöka sova lite, För vi har sovit väldigt lite på cupen kan jag lova!
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Viktoria

Det var verkligen klart den bästa helgen på länge!!!:D<3

Svar: Håller verkligen med!:D<3
Emma

2013-02-17 @ 21:44:28
URL: http://thatisawesome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0