What am i gonna do when the best part of me was always you?

Wooops! Glömte bort att jag hade blogg, men kom på de nu!
Helgen har spenderats i umeå på massa olika ställen med underbara personer!
Det va riktigt kul i allafall!
Får hoppas på att dom far till bjur t helgen! Igår hade vi match mot umeå södra, och vi tog dom med 2-1!
Vi spelade lite ojämt, men de gick ju ändå bra! 
Jag spelade inte nå mycke eftersom att jag är sjuk och har varit de bra länge:/ Och jag var ganska less och så..
Efter matchen fick laget räkna ALLA varor på ica. Första början lekte jag och emma mission impossible, haha! och rymde, men då fick vi lite ångst och drog tillbaks. Det tog oss ungefär 5 timmar att räkna varorna
och det måste vara det drygaste jag gjort nånsin!
 
 Är ju sjuk idag och är hemma från skolan.. not fun!
Aja, that's life! 
Menmen
måste käka nu puss!
 
 
<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0