Vill bara skrika tills alla ord torkar ut.

Förkylningen vill verkligen inte ge sig märker jag! Men imorgon SKA jag till skolan. För jag måste ha missat en hel del. Men i allafall så sitter jag och latar mig framför min kära tv, som vanligt. Har pluggat lite smått, men verkligen inte mycke må jag säga,
Men har bara ingen ork just nu så jag skiter fullständigt i det där jäkla provet! Dumma dumma emma.
Aja, i helgen har jag latat mig för det mesta. Men i söndags drog jag iväg till lilla bjur och kollade på killarnas sista match och dom vann, om jag minns rätt! Efter de drog jag till umeå och var med mina underbara vänner och bara hade de kul:) Och idag har jag sovit väääldigt länge må jag säga!
Aja, ska fortsätta att lata mig
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0