Utan dina andetag.

Hej på er! Har nyss duschat och är förjävla trött! Har i allafall haft en grymt härlig helg med underbara människor! Igår trodde jag att jag skulle avlida på ug. Eller snarare efter ug. Så här gick de till.
Jonas, Malin och wilma fick tag på ett kort för att kunna hämta malins jacka som var inlåst på ug.
Så jag och Nelly stannade ute vid ladan, Typ 10 meter från oss stod en buss som hade kommit från umeå.
Och helt plötsligt kom det en svart bil med igenimmade rutor och den stannade vid bussen och en man med rånarluva sprang ut ur bilen och sprang till bussen och börja slå på bussen så rutorna håll på att gå sönder och så skrek han: ÖPNNA FÖR FAN! DET HÄR ÄR ETT RÅN!! 
Jag och nelly höll på att kissa ner oss för vi stod ju så jävla nära å allt. Vi kollade på varandra och sprang fort som fan där ifrån. Haha sjuk kväll! Men helgen var askul!
Men nu blir det nog att sova
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0