i would die for you.

Jag kan låtsas att jag inte bryr mig längre, att jag bara har kommit över dig och tänker på annat.
Men så är det inte. Du finns verkligen alltid i mina tankar.Jag mådde så bra när det var du och jag.

Men du förändrades, Du blev nån helt annan.
Jag vet knappt vad jag vill längre. Alla beslut jag måste ta gör mig livrädd.
Jag vill att allt ska bli som vanlig igen.
Jag klarar inte av att vara ledsen varenda dag.
Det gör mig så svag.
Men vad ska jag göra?
Hjärtat känns helt tungt och förstelnat.
Vill bara bort från allt.
Sjunka till botten och aldrig komma tillbaka igen.
Vissa stunder kan allt kännas så bra och då känns det som allt från dig är borta,
Som att du inte fanns kvar inom mig längre.
Men det är bara tillfälligt. För innerst inne kan jag alltid känna dig.
Vissa dofter får mig att påminnas om dig. När jag hör din röst blir jag helt knäsvag.
Kan nästan inte ens stå på mina egna ben.
Allt är så sjukt för jag vet ju att du har glömt mig.
Är så säker på det. Ändå saknar jag dig så mycket.
Det finns så mycket som jag skulle vilja säga till dig,
Men jag är för feg, För feg att visa vad jag känner och ser i dig.
Önskar bara att du någonsin såg mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0