The harder i fight for you, The deeper i fall.

Är galet less nu. Men helgen har varit grym! Igår drog vi som sagt till övik och shoppade lite först sen blev det paradisbadet, och vi va typ där tills det stängde! Har feta blåmärken på mitt knä också eftersom att de var några killar som var ganska crazy och slängde sig på oss mitt i den stora kanan.
Aja efter det blev det att köpa godasaker till tågresan till umeå. Sen så käkade vi på eastern palace, tror jag de hette. Det var fettgott! När vi skulle ta bussen hem från stan, såg jag "Han". Kändes typ som att jag skulle svimma, Men det klarade jag mig i allafall ifrån! Sen skulle vi reda ut en sak med våra förra kompisar, Men de gick ju inget vidare. Så då struntade vi i det.
Aja nu är jag hemma i allafall. Har färgat håret nu också så det ser ju lite bättre än förrut!
Ska städa rummet nu
puss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0