Släpper taget nu

Hej på er! Min helg har varit grym, Fått en nu vän också! Hanna i malins klass, Supersnäll tjej!
Annars har jag bara varit med mina puddingar och shoppat lite smått och bara haft det gött!
Idag blev det middag hos malins släktingar, Supertrevligt faktist!
Imorgon blir det som vanligt träning efter skolan med mitt söta lag!
 
Kom på en sak nyss också. Har aldrig varit liksom ett stort "fan" för one direction, Har faktist inte brytt mig om dom alls! Har bara tyckt att dom har varit ett gäng snygga killar. Men har insett att dom är väldigt talangfulla! Upptäckte dom mest på deras nya låt little things. Underbar låt verkligen
aja, ska försöka sova lite nu
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0