she said, I would die for him, And it all came true

Jag önskar att du en dag kommer älska mig som jag älskar dig. Men jag har gjort allt jag kan nu.
Allt jag kan. Ibland frågar jag mig själv varför jag är kvar. För det finns ingen mening att kämpa när du inte står kvar vid min sida längre.
Vill släppa taget och bara försvinna. För jag är så jävla tom och meningslös utan dig.
Det gör så fruktansvärt ont, Så jävla ont bara.
Det plågar än så jävla mycket att bara Hålla huvudet högt, Se glad ut. För det går inte längre. Glädjen är helt enkelt borta. Rädslan som bara uppstår när jag ser dig. Vet knappt vart jag ska ta vägen, Vill bara gräva ner mig i ett hål under marken.
Är så trött på att vänta och tro att du kommer att komma tillbaks, För en del av mig säger att du aldrig kommer att göra det. Men jag kan inte släppa taget om någon som betyder allt för mig.
Men jag vill att allt ska bli som vanligt igen, Vill bli fri från det här helvetet.
För nu orkar jag inte det här mera.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0