Önskar att du var här.

Tjenare:D Då var första serimatchen avklarad! och de blev vinst med 7-1!  grymt jobbat av ALLA!
Haha sto iallfall målis andra halvlek. Det var skitläskigt, men de va faktist kul:) släppte in ett mål:/
måste snacka med lilla malin nu;) För jag tror jag ska t den bruden på torsdag!
På torsdag å fredag är det zonläger och jag är jätte rädd! vill egentligen inte fara, men nu blev de ba så.
Sen på fredag drar jag malin å säkert några andra och ser på bio, kom inte ihåg vad den hette, men är nog skit bra! sen lördag äre kulturnatta och då ska jag sjunga och spela i en låt.
Sen på söndagg har jag match i robertsfors!

Saknar min pojke sjukt jävla mycke! men får nog träffa han snart, hoppas jag!
aja pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0