My first love.

Min första kärlek hittade jag sommaren 2011. Hur ska jag börja? aja. Början av sommaren Fick jag och min kompis tankar om att fara till piteå summer games. Vi trodde aldrig att våra föräldrar skulle gå med på det, Men rätt som det var så fick vi det så vi for dit själva. Vi hade kollat upp att vi skulle komma in på discot, för det var de vi verkligen ville. Minns så väl hur ful jag tyckte att jag var. Jag tänkte att ingen kille skulle vilja dansa med mig. Hur som helst kom en kille fram till mig på discot och börja dansa med mig sedan kysste han mig, som jag inte var beredd på. Sen gav jag han mitt nummer efter det försvann han. Jag letade länge efter han på discot, men hittade han inte så jag blev orolig att jag aldrig skulle få träffa han mer. Men när jag och min kompis kom hem till stugan hade jag fått sms av han. Vi smsade dag och natt. Tillslut berättade han att han bodde i umeå. Jag blev så himla chockad för jag trodde han bodde i piteå eller nåt och det trodde han om mig med. Bussen påväg hem smsade vi och vi blev tillsammans. En vecka efter träffades vi igen. Jag var så himla glad. Jag tyckte verkligen att han var den underbaraste jag nånsin träffat. Vi träffades ganska mycket, men när skolan började tappade vi kontakten och han lämnade mig.

haha så vare me det;P

gammal bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0