Tell me what you see when you look at me.

Skolan gick snabbt idag, som tur var.
Imorgon drar jag iväg till lycksele och shoppar lite småsaker. Måste också köpa skolavslutningsskor:)
På söndag har vi match mot sävar. Känner mig inte så taggad längre, men vi får väl se hur de går.
Måndag händer de nog inte så mycket, kortdag, repa till skolavslutningen och sånt.

Onsdag friluftsdag på skolan. Skiter i den fullständigt och far och badar med några kompisar!
Malin åker utomlands då också så jag lär inte träffa hon på typ 3 veckor:(
Sen ska jag nog bo i lägenheten ett långt tag och bara komma bort från allt, shoppa och bara leva!
Funderar på när jag kan träffa älsklingen igen. Känner mig så ledsen när jag inte får vara med han.
Saknar han så mycket! Hatar att jag måste bo 10 mil från honom. Det plågar mig.
menmen, så är ju livet.
haregött!

Världens underbaraste. Jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0