Don't wanna go home.

tja:)
Har inte haft så mycke tid att blogga när jag varit borta och så, men nu ska jag försöka:)
I allafall så hade jag en grymt underbart kul dag/kväll igår med emma och malin!<3
Vi var ju på tivolit och åkte ganska mycke och jag mådde sjukt illa. Så jag åkte inte nåt sen:/
Älsklingen kom också dit så jag fick träffa han å det kändes galet bra att få träffa han innan jag åkte hem! Måste också fara till malin innan hon åker utomlands, kommer sakna hon ju!
Sen är det ju skolavslutning på torsdag nästa vecka. Tagga den kvällen grymt asså!

Aja nu måste jag få lite mat i magen. Efter det drar jag och mamsen och kollar när småkillarna har match:)


ser ut så här idag:) harebäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0