nolifeee

Är du kär? ja
Är du en sportfåne? fotboll<3<3<3
Är du likgiltig? va?
Är du röksugen? röker inte
Är du rik? haha, har inga pengar
Är du fattig? som fan
Är du trött? rätt så
Är du shoppingsugen? oja
Är du töntig? klart
Är du ressugen? all the time
 Är du skolsugen? nono
Är du irriterad? ja, vädret gör mig skit sur just nu..
Är du festivalsugen? Nja
Är du alkholsugen? en aning
Är du saknad av nån? ingen aning
Bästa åldern? alltså, jag har ju inte levt så länge men än så länge 13 tror jag.
Bästa tidningen? vecko revyn
Hur sminkar du dig? Foundation, puder, eyeliner, mascara, ögonskugga, läppglans,rouge, conceler
Sommarens accessoar? halsband, blomma i håret, olika ringar
När stal du senast något? Längesen, när jag var liten.
Hur många timmar sov du inatt? kom inte ihåg, men inte nå länge.
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.
Vad sa du senast till vem? "men bajs" till mamma
Vem fick du senast sms från och vad stod det? wael- "vet int, skit samma:p
Vad gjorde du i förrgår? Vad har du gjort idag? Förrgår - storsjöcupen:( Idag - dött typ
Vad ska du göra idag? Sova
Hur många msn-kontakter har du? Är aldrig inne på msn så vet ej.
Vilket land besökte du senast? Turkiet i think
Hur många snälla känner du? rätt så många
Vad såg du senast på tv? nothing
Vad är det för märke på din dvd-spelare? dont know
Senaste köp? godis i massor!
Vad har du dåligt samvete för? private
Vad har du för skor? converse, ballerina osv.
Vad har du på dig nu? klänning
Vilken musik har du lyssnat på idag? just nu stay with me - ironic
Skulle du säga nej till sex idag? de tror jag
Är du vegitarian? Nej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ne
Vad heter dina kusiner? sanna, malin tina samantha å många fler
Är du feminist ? Huh?
Vad drack du senast? loka
Gillar du att laga mat? nä, men jag älskar MAAT
När sjöng du senast? Idag.
Håller du det städat? nämen fan heller!
 Vad gör dig lycklig? Att göra saker som jag tycker om, fotboll, resa vänner ock sånt
vem kysste du senast? en kille från brasilien</3
Kramade senast? junttii:D
Saknar du just nu? en person som jag älskar till tusen..
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0