If you go, I go

Är hemma i hålan nu igen. Som tur följde malin me hem annars hade jag nog dött..;)
Imorgon drar vi mot lycksele. Måste fara på dollar store och köpa några saker som jag ska ha till timrå:)
Idag blev de att kolla på fotboll. Sannas lag förlorade finalmatchen med 3-1, det var synd, men dom kom ju 2:a så de är ju grymt bra! Efter matchen blev de lite småshopping med mamma och malin.
Fick med mig ett par nya skor, sockar, parfymer, sminkborttagning och godis;)
Har i allafall väldigt tråkigt just nu för lilla osociala malin har somnat:( Försökte väcka henne för jag skulle visa henne en sak, men nä hon sover som en stock! btw. ska fan fara till luleå nån gång!ahahhaha
Aja måste dra
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0