I think i found you.

Åh! blir så förbannad på alla myggor! De biter sönder mina ben:( Förstår inte riktigt vad som är meningen med att dom ska finnas..aja, that's life.
 
Var ju också på dollar store idag och såklart gick de ju inte att låta bli att köpa godis och massa annat onyttigt. Så just nu sitter man och mumsar i sig allt och ser film:)
Tog fler hål i öronen ikväll också så nu har jag 3 i varje öra:) 
Har också börjat fundera på att pierca tungan, men det kommer nog inte bli av eftersom att jag är ganska rädd för sånt;) men snyggt är det i allafall!
aja nu ska jag fortsätta med att se film
puss
tja snygging. Vet att du kommer bli så glad när du ser den här snygga bilden, men jag kunde tyvärr 
inte motstå att lägga upp den. puss malin!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0