I will never let you go.

Ligger i sängen nu och är sjuk. Går kanske till skolan imorgon, fast det beror på hur jag mår. Idag satt jag och kollade igenom alla bilder på datorn.
Hittade några bilder på en person. Tårarna bara forsade, du såg så himla glad ut på alla bilder. Jag kommer ihåg hur lycklig jag var den dagen. Det var första dagen jag träffade dig på riktigt, dagen jag ALDRIG glömmer.
Jag var verkligen jätte nervös att träffa dig, men jag var så glad att jag gjorde det. Efter någon månad förändrades du. Du blev någon helt annan. Det var som om du struntade i mig. Jag blev så rädd att du skulle lämna mig, och det gjorde du. Jag minns så väl vilken chock jag fick. Tårarna slutade aldrig rinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0