21 januari.

Påväg hem nu:] har fått galeeeeet mycke saker av mamma! det var halva rea priset typ överallt, så man hitta as mycke saker, inte bara kläder, jag köpte sängkläder också;]. Lägger in bilder senare:] just nu sitter jag i bilen å dunkar musik och äter godis. T veckan ska jag färga mitt hår lite mörkare, för jag har märkt att mitt löshår är mörkare än mitt egna, ,men aja
pusshej

monster(L)(L)(L)(L)

Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-23 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0