You can break everything i am, Like 'i'm made of paper.

Det var som sagt avslutning i kyrkan idag. Och jag höll på att avlida för min förkyling. Jag satt i allafall med lenita i kyrkan och jag ansträngde mig jätte mycket för att inte svära. Lyckades jag bra? Haha nej.
Tror jag svärde 10 gånger..not good! Lisa och Elvira uppträdde och dom båda var jätte duktiga!
Började seriöst lipa när Elvira sjöng!
Fick betygen idag också. Jag var inte så jätte nöjd med dom, Menmen that's life! Bara att plugga på.
Blev väldigt förvånad över min ogiltiga frånvaro på hela terminen. Bara 1 timme!
Och jag vet mycket väl att det är mer än så;) Aja, jag ska ju bara vara glad!
Men nu måste jag fixa en sak
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0