smidigt emma..

Hatar mitt liv förfärligt mycket just nu! Var ju och åkte skrana hela kvällen med malin och sen kom en massa andra och åkte med oss. Vi åkte typ i 3 timmar med för lite kläder, Så nu sitter emma hemma och har feber, rinnsnuva och typ halsfluss..Smidigt va?
Aja, sjuka lilla emma tycker inte om att vara hemma medans de andra julhandlar, Så därför beslöt sig lilla emma att följa med även fast hon varit hemma från skolan, och det blev verkligen inte bättre med min kära förkylning. Så just nu är jag ganska död, Tappat rösten och så, Härligt liv;)
Var ju som sagt i Umeå i helgen då, Men de var ju inte bara jag som var sjuk. Wilma och nelly också haha!Tufft liv asså;)
Aja, helgen var bra ändå!
I helgen blir det hemma. Sköntskönt!
Aja nu ska Emma snart sova lite
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0