Skola

Klev upp vid 6 tiden imorse för jag skulle kolla på luciatåget på tvn, Men tydligen hade de flyttats fram en timme så då hade jag klivit upp i onödan, Bra start på dagen!
Nu sitter jag iaf på skolan i datasalen. De andra jobbar med nån sak, Men jag är klar med de så jag slipper undan. Så då tänkte jag att de var lika bra att kasta in ett ointressant inlägg på min kära blogg!
Efter den här lektionen har jag håltimme, tror jag och sen ska vi kika på luciatåget i aulan.
Känns galet skönt också att jag inte har nån konfa idag! Men som sagt måste jag plugga istället. Great!
Efter skolan blir det nog en tur till lycksele och handla lite julklappar till mina kära vänner!
Måste bara se hur mycket pengar jag har haha, Känner att jag är ganska pank efter all shopping!
Aja, nu måste jag verkligen ta och hitta på något
puss!
 

Postat av: Anonym

bajs

2012-12-13 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0