Grym helg!

Nu är helgen nästan slut. Ligger iaf i sannas säng och sanna och malin har dragit på träning.
Jag lär ju dra hem snart också. I allafall så spenderades fredags eftermiddagen och lördan med min bästa!
Träffade ju på Nelly och Wilma på prolle eftersom att jag och några kompisar hade varit på praso.
Så jag åt lunch med wilma och nelly, senare kollade jag på nellys idrott och efter det träffade vi på wilma igen och vi gick till stan och mötte malin! Det blev en riktigt bra dag! Den kvällen slutade på ug för vi skulle reda ut en sak, Men våra förra vänner ville tydligen inte be om ursäkt nu heller även fast dom hade sagt att dom skulle de. Aja vi skiter i dom nu!
Lördagen käkade vii godis och spg film, Sen drog jag och malin på holmsundsbadet, gratis dessutom.
Sen på kvällen for vi på en cup och va där till 2. Efter det blev det käk på donken!
Aja ska packa nu
puss
Ganska gammal bild på oss. Men jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er. Ni betyder så mycket för mig. Har alltid så jävla kul med er, Och jag känner mig så jävla glad när jag är med er!
Helt ärligt vet jag inte vad jag skulle göra utan er tjejer. För ni är så jävla bra och man kan alltid vara sig själv med er. Love you all

 

Postat av: Malin ;)

låv jå tå maj låv!<3

2012-12-10 @ 00:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0