<3

Har haft så sjukt underbara veckor i umeå!  Grillat, badat, shoppat i massor och träffat massa nya underbara människor:) Nu är det bara en vecka kvar till skolan också och det gör mig sjukt irriterad!
Aja missar ju 3 skoldagar så de blir ju att ta reda på det. Åker som sagt till tukriet på onsdag.
Egentligen har jag ingen lust att åka dit, men de ska bli härligt att komma från kalla sverige!
Har i allafall börjat packa lite smått! och resväskan är snart full!
Hoppas bara på att jag blir någe brunare för då tänker jag färga håret svart.
 
Har också börjat tänka på att vintern närmar sig. Hoppas bara denna vinter blir något bättre än förra.
För den var jävligt hemsk..Och vill helst inte uppleva de nå mer..
aja ska fixa massa saker
puuss
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0