Lost myself again.

Jag mår så dåligt över allt. Jag kan låtsas att jag inte bryr mig längre, att jag bara har kommit över dig och tänker på annat.
Men så är det inte. Du finns verkligen alltid i mina tankar. Jag mådde så bra när det var du och jag.
Men du förändrades, blev en helt annan.
Jag vet knappt vad jag vill längre.
Alla beslut jag måste ta, gör mig rädd, så jävla rädd. Men jag skulle ändå aldrig klara av att ta dig tillbaka. Du skulle bara såra mig,
och jag skulle aldrig klara av att leva med det.
Jag vill att allt ska bli som vanlig igen. Jag klarar inte av att vara ledsen varenda dag.
Det gör mig så svag. Men vad ska jag göra? Det har gått ett halv år sen du lämnade mig
och du är fortfarande en del av mitt hjärta.
Jag mår så dåligt över allt.
Jag kan låtsas att jag inte bryr mig längre, att jag bara har kommit över dig och tänker på annat.
Men så är det inte. Du finns verkligen alltid i mina tankar. Jag mådde så bra när det var du och jag.
Men du förändrades, blev en helt annan.

Jag vet knappt vad jag vill längre.
Alla beslut jag måste ta, gör mig rädd, så jävla rädd. Men jag skulle aldrig klara av att ta dig tillbaka. Du skulle bara såra mig,
och jag skulle aldrig klara av att leva med det.

Jag vill att allt ska bli som vanligt igen. Jag klarar inte av att vara ledsen varenda dag.
Det gör mig så svag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0