Malin:


Den här bruden betyder så jävla mycke för mig!
Har känt henne hela mitt liv. Hon står verkligen närmast av alla! Jag har alltid roligt med henne och vi har samma sjuka humor.
Hon är någon jag kan prata me om allt! Hon finns alltid där för än. Visst vi småtjaffsar ibland men de ordnar sig alltid efter en kort stund. Har galeeeet många minnen med henne också kan jag lova!
Hon är någon jag AlDRIG skulle klara mig utan. Älskar dig underbara kusin!



Lisa♥:


Den här tjejen betyder jätte jätte mycket för mig!
Hon hänger jag alltid med på skolan!
Hon är sjukt rolig å är typ alltid glad! Har varit med hon sen typ 1:an eller 2:an och har fortfarande lika kul med henne!:) Kan snacka med henne om typ allt. Vi båda är ganska sportiga och vi har typ sämst humor verkligen haha;)
Har väldigt många minnen med dig! älskar dig bästavän


Angelica♥:

Den här bruden betyder fett mycke! Hon slutade på min skola för ett litet tag sen och det är jag verkligen skit ledsen över för jag hade alltid roligt med henne på skolan å allt..:( Har känt henne lite mer en ett år. Brukar iallafall träffa hon på helger, lov och sånt. Kommer ihåg när vi for på discot på studion i vintras nån gång, den kvällen va verkligen obeskrivlig!
Hon är förjävla rolig och sjukt snäll! love u

Postat av: Angelica

NAAAAAAAAAAWIEEEEEEENAWWWWWWWWWWIEEEEEE;*****<33333333333333333333333333333333333333

jag älskar dig min lilla prinskorv!

puuuuuuuuuuuuuss;***<3333333333

2012-04-24 @ 21:50:27
URL: http://www.justmeandmyself.devote.se
Postat av: Lisa

Älskar dig med gumman!!!<3<333

2012-05-01 @ 14:37:41
URL: http://lisaalagerlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0