Bitch, you're going down.

Heejsan:) provet gick sådär idag.
Kunde alla frågor, men sen hade våran fucking lärare lagt till massa annat bajs som man nt visste nåt om..-.- aja, idag kom lite kläder som jag beställt:) och just nu så föder våran söta hund valpar:) dom e galeet söta! lägger upp bild när dom blivi lite större:)
Nu måst ja plugga till engelskaprovet som är imrn, Juste imrn far jag t umeå. Ska först köpa jeans med mami å sen drar jag t malin och sanna å är där över helgen:) Eftersom att vi ska på disco på lördag å då träffar jag underbara angelica osså:), haha;) aja haregöttt!


Postat av: Angelica

Och jag träffar underbara Emma;*<333 längtar!:]]<33

2012-04-20 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0