all i need is you.

Hejsan vaknade typ kring 10 och jag e galet trött sen igår. Ikväll vare meningen att jag typ skulle fara å kolla på brorsans match, men de lär jag inte palla så då blire typ se film och sova:)
Juste, de är ju lov på fredag, och jag vet inte riktigt än vad jag ska göra, men alla i min familj ska typ t fjällen men de ska it jag iallafall:) aja ska dra pusshej


Postat av: Angeliica

Emma! du ska komma t mig i umeå och vara med mig!

snälla?

i miss youu!;* kom och var med mig!!!!

hihih fara på stan och så..!

lr åtminstone vara med mig i några dagar och sen kan du fara till MallePalle:]]<3<3<3

Call me when you see this..!;*

2012-04-01 @ 13:22:42
URL: http://bajs
Postat av: Emmmaa

jaa! saknar dig med vännen!!<3 men kan jag inte typ komma nån helg efter påsklovet?:)<3<3<3<3

2012-04-01 @ 14:00:14
Postat av: Angelica

naaw, men okejj då:]<3<3<3;;;;

better than nothing at all!;*

2012-04-01 @ 15:13:51
URL: http://gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0