Till the worlds ends.

hej, sitter och tänker på massa saker. Tillexempel på hur mycke roliga saker jag har gjort i livet. Jag vill stanna i den här åldern. Tänk att man växer upp och blir äldre och sen vuxen och tillslut är man bara död. Alltså bara försvinner från världen. Att ens liv bara tar slut. Jag vill inte växa upp och bli vuxen, jag vill bara leva livet och ha hur mycke kul som helst. När man blir vuxen är det bara jobb och sånt. Tänk nu far man på discon. Träffar killar och sånt. Men när man är gammal, vad gör man då? sitter man bara hemma och ser på TV, löser korsord?
Tänk bara att gå i pension, att bara sluta jobba för man blir gammal. Tänker så himla mycket på hur det kommer bli i framtiden. Vad kommer hända med mitt liv? Kommer jag bli rik? eller kanske fattig?
fan, måste verkligen sluta tänka. Får bara ont i huvudet:P
pusshej;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0