Jag gråter bara i regnet.

hejsansvejsan:], är sjukt trött efter skolan och såå+ att jag har grymt ont i käken och i nacken efter matchen igår(en tjej armbågade mig) det gjorde ont som f*an!, fast de är bättre idag. Men iaf så var ju skolan bara dryg idag.
Jag orkade inte lyssna på lektionerna, och inte jobba heller. Jag känner på mig att de här året kommer bli så jävla jobbigt i skolan....ajaa ska försöka koncentrera mig på skolan nu, för jag vill verkligen ha bra betyg:P
taggar iaf jätte mke till imrn, för då har vi match mot....spöland/vännes, tror jag:] hoppas vi vinner.
juste matchen slutade 3-2, alltså vi förlorade. Men vi gjorde det jvligt bra! för vi va 11 spelare, och jag vart ju skadad så då blev de bara 10. Men vi var ju nära på att vinna:]
ajaa har inte så mke mer att berätta.
haresåbrao;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0