hello there!

hej, kom typ nyss hem från skolan, och jag är som sagt ganska trött. Skolan var faktist helt okej. Jag hade två prov idag och de gick faktist ganska bra.....okej jag fuskade bara lite på so:n......okej väldigt mycke, men ajaa:P franskan gick faktist asm!
tänker på en person just nu. Ibland undrar jag om personen tänker på mig. Det känns verkligen inte så.
Jag älskar den här personen. Men jag vet inte om personen älskar mig. Förut visste jag det, men inte nu
längre. Vi pratar nästan aldrig med varandra längre. Vi träffas nästan aldrig längre. Det är det som är
så jävla sorligt. För jag älskar den här personen. Jag älskar inte personen lite, väldigt mycke.
om det tar slut så här vet jag inte vad jag ska göra. Älskar du mig verkligen, eller är allt bara ett
stort jävla skämt. Jag hoppas verkligen inte det. Jag älskar iaf dig, och jag tror du vet det.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0